Alth: Identitet & website
Eksklusiv import af viktualier og vin –
website og identitet
Alth.nu importerer nøje udvalgte kvalitetsvarer – mad og vin – som endnu ikke har nået det danske marked. Virksomheden er opstartet af to gourmet-entusiaster, der har sat det dedikerede mål at finde de lækre små og skjulte produkter fra Sydeuropa frem, og give dem en salgsvej til de nordiske borde.
Virksomheden ønskede et stilrent og nordisk logo. Less is more. Jeg har valgt en font, der er høj og harmonisk som flaskerne. Visitkort er lavet, så de samtidig kan hænge pænt på flaskerne som etiketter.
Websitet et fullscreen og paralax og kræver nogle flotte billeder, som det heldigvis kke har været svært at fremskaffe fra import-rejserne.
Vinene – som jeg har den glæde at smage nogle udvalgte af – er meget meget anbefalelsesværdige.
Projekt: Identitet og website
Rolle: Simple logo – quick wp web
Kunde: Alth – eksklusive vine og madvarer
Dato: 2014